Stay Down Song Lyrics (Lil Durk, 6LACK & Young Thug) – Download Free Lyrics PDF & Ringtone Here

Stay Down Lyrics Song is the latest English song Sung by Lil Durk, 6LACK & Young Thug. Stay Down song was released on the official youtube channel Lil Durk from the album The Voice. Here One can find Stay Down Song Lyrics Pdf in French, Spanish & English. Download Stay Down Song Ringtone, Stay Down Song Mp3 Download.

Stay Down Song Mobile HD Wall Paper Free Download

Stay Down Song Information:

Song Title Stay Down
Singer Lil Durk, 6LACK & Young Thug
Album The Voice
Lyricist Lil Durk, 6LACK, Young Thug, DY Krazy & Metro Boomin
Release date October 30, 2020
Music Label Lil Durk

Stay Down Song Lyrics By Lil Durk, 6LACK & Young Thug:

(DY Krazy)
(Metro!)

Fuck them other bitches who don’t rock with us
Only five star shit, ain’t no thots with us
Chanel round shades like binoculars
Diamond nose ring, they think ‘Pac with us
I gave U every penny like Oscar
We gon’ smoke a pound of Runtz at the Oscars
She fucked on a hooper and a boxer
Came to Mi crib in his boxers
Knowin’ me, I’m from the block, I still fucked her
I came from Harold’s Chicken to eatin’ lobsters
Spanish bitch say “Gracias”
Before I eat, I say Mi Fatiha
I need a SPIDER jacket, where is Thug?
I ain’t playin’, I got Mi Glock in the club
I break the Perc just to give her a buzz
Fuck U if U ain’t show us no love (Show us no love)

This shit crazy
Hoppin’ out the car, no photos, baby
Fuck around with you, I been throwed off lately
Heard shit through the grapevine
U want time, I’ma take mine
Gucci belt for her waistline
Say U down, gotta stay down, hmm
Otherwise I’ma make Mi rounds, no cap, yeah

I don’t discriminate, I want a rich thot
Shawty showin’ her pussy all on TikTok
Pussy drippin’, Blueface, U gotta switch mops
Why U trippin’? Just give me all your attention
I be deep inside her stomach, make her guts talk
I don’t want that quiet sex, I want that slut talk
Stop actin’ like U don’t wanna go to that Slut Walk
I half like you, so I went half on your butt shots
I can’t be seen with U at stores, I gotta pull off
And we be fuckin’ with a condom, I damn near pulled it off
And U know I don’t give no fuck
And I know that DY fucked
And I know that Metro fucked
Them Mi brothers and I’ma still show U love
I’ma still show U love

This shit crazy
Hoppin’ out the car, no photos, baby
Fuck around with you, I been throwed off lately
Heard shit through the grapevine
U want time, I’ma take mine
Gucci belt for her waistline
Say U down, gotta stay down, hmm
Otherwise I’ma make Mi rounds, no cap, yeah

I put U on the finest
I take U out shoppin’ for diamonds
French Polynesian, courtesy of the plug
So much fun, nigga, shout-out to Thug

Foamposites, make deposits, I just check stubs
Got the pocket rocket out, outside of the club
The “Woah Kemosabe” Benz, big as it come
If U love me would U tell me that U ride for me?
Keep it gangsta, would U die for me?
Let U shop, g-go get all designer gear
Double up the Rolls and let U ride over here, money ties over here
Mob ties over here, I can load U down with supplies over here
We can rub U down, it’s paradise over here
Motherfucker, keep your eyes from over here
U can die from over here, yeah

This shit crazy
Hoppin’ out the car, no photos, baby
Fuck around with you, I been throwed off lately
Heard shit through the grapevine
U want time, I’ma take mine
Gucci belt for her waistline
Say U down, gotta stay down, hmm
Otherwise I’ma make Mi rounds, no cap, yeah

CLICK HERE FOR LATEST ENGLISH SONG LYRICS 


Download Stay Down Song Lyrics Free PDF Below:


Download Stay Down Song Mp3 & Ringtones For Free:

Click Here For Latest English Song Lyrical Videos.

Note: If you find any mistakes in the lyrics, Please let us know below the comment section. We will very thankful to you guys. Do you believe ‘Sharing is Caring’? If you Believe that please share these lyrics with your friends, family members, and also with your loved ones so they can also enjoy it.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *