From Florida With Love Song Lyrics (Drake) – Download Free Lyrics PDF & Ringtone Here

From Florida With Love Lyrics by Drake is the latest English song with music given by him. From Florida With Love song lyrics are written by Drake. Here One can find From Florida With Love Song Lyrics Pdf, From Florida With Love Song Lyrics in French, Spanish & English, From Florida With Love Song Ringtone, From Florida With Love Song Download, From Florida With Love Song Mp3 Download. Get From Florida With Love song lyrics here Below.

From Florida With Love Song Mobile HD Wall Paper Free Download

From Florida With Love Song Information:

Singer Drake
Lyricist Drake
Music Drake
Composer Drake

×

From Florida With Love Song Lyrics By Drake:

(Plugg)
(Bitch)
Ayy, yeah

Ayy, ayy (Plugg)
Writin’ this from Florida with love (Love)
When I linked with Mexiko, I knew I found a plug (Dro)
Rest in peace to Static, yellin’ “Shawty want a thug,” ayy
Bottles in the club, ayy, know I love to touch (Ayy)
Weezy played that shit for me and Kobe on the bus
Went and got a chain for me, I had to give it up (Yeah)
Niggas had they pistols loaded pointed at my truck, ayy
And you know that lesson stuck (Right)
From that day I never touched the road without a (Plugg)
Ayy, from that day I never saw the point in talkin’ tough (Nah)
Hasn’t happened since, I guess you niggas know what’s up (Yup)
Yeah, haven’t seen the 6ix in like a month (6ix)
Fuck that, I’m back, baby, where the love? (Love)
Rappers that I threw an alley-oop are throwin’ subs (Yeah)
But they gotta dap me when they see me, that’s what’s up (That’s what’s up)
I let that shit slide, I got everything
I could lose it all if I’m reactin’ to the petty things
Know that if I see you, I’ma ask you if you said them things
YMB the gang and they down to stain anything, mhm
Yeah, that’s right
YMB the gang and they down to stain anything, mhm
Yeah, that’s right
YMB the gang and you know them niggas…

Booted up, turned up, piped up (Plugg)
I’m back, baby, where the love? (Where the love at?)
I’m back, baby, where the love? (Where the love at?)
I’m back, baby, where the love?
Booted up, turned up, piped up (Plugg)
I’m back, baby, where the love? (Where the love at?)
I’m back, baby, where the love? (Where the love at?)
I’m back, baby, where the love? (Ayy)

(Plugg)
Writin’ this from Florida with love (Love)
When I linked with Mexiko, I knew I found a plug (Dro)
Rest in peace to Static, yellin’ “Shawty want a thug,” ayy
Bottles in the club, ayy, know she wanna fuck (Ayy)
Weezy played that shit for me and Kobe on the bus
We ain’t even get to reminiscin’ what it was (Yeah)
Moral of the story is the story finished us
Damn, and you know that lesson stuck (Right)
Haven’t left the 6ix in like a month (Ayy)
Fuck that, I’m here, baby, where the love? (Nah)
Fuck that, I’m here, baby, just because (Yeah, yeah)
I would never leave, but I could, though (6ix)
Yes, I know I leave you, not for good, though (No)
Same way you could diss, but you wouldn’t, though
‘Cause you know good and well that I’m…

Booted up, turned up, piped up (Plugg)
I’m back, baby, where the love? (Where the love at?)
I’m back, baby, where the love? (Where the love at?)
I’m back, baby, where the love?
Booted up, turned up, piped up (Plugg)
I’m back, baby, where the love? (Where the love at?)
I’m back, baby, where the love? (Where the love at?)
I’m back, baby, where the love? (Ayy)


Download From Florida With Love Mp3 Song & Ringtones For Free:

Note: If you find any mistakes in the lyrics, Please let us know below comment section. We will very thankful to you guys. Do you believe ‘Sharing is Caring’? If you Believe than please share these lyrics with your friends, family members and also with your loved ones so they can also enjoy it.


Shop Music Related Products:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *